تسلیّت (آقابابا) نوحه

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دلم می خواد روح تو رو شاد ببینم

دلم می خواد از باغِ تو گل بچیــنم

رفتی سفر بی خبرم از رفتنــــــت

آقابابا جایت تو قلبِ حزینـــــــــم

***

رفتی دلم از رفتنت بی خــــــبر

بِهم نگفتند عشقِ تو در سفــــر

غصّه و غم آلوده کرده دلــــم

وقتی شنیدم یارِ من محتضــَر

***

خدا گویا پشت و پناهت باشـــــــــه

توی سفر چشم به راهت باشـــــه

دلم می دونه جای تو در بهشـــــت

دو بیتی هات صفای راهت باشـــه

***

آقا بابا دلم شکستی تو چــــــــرا

مثل همه زخمم نبستی تو چرا

خالی شده خونه زگلدونِ گلت

رو تختِ  تنهایی نشستی تو چـرا

***

تو می خونی دردم ولـــی راهِ دور

برام چه سخته دیدنت توی گــور

صدام نکردی واسه دیدنِ تـــــــو

خسته و تشنم توی دریایی شور

***

بخشیدی قلبم شنیدم رازِ تـــــو

تو شب نشینی کشیدم نازِ تــــو

با رفتنت این تک گلت پر زده

با اون نوا  تو ذهنِ من سازِ تو

***

بی تو بیام دلم شبیهِ صـــــــــــــــنم

تو شهرِ غربت می  چشد درد و غم

مهر و نوازش رفته از دیـــده ها

عشق و محبّت گم شده خیلی کــم

***

بیام رو خاکت چه کنم دیر نیســــت

دلم زمهرت می دونی سیر نیســــــت

دوست دارم روز و شبم پیشِ تـــــو

کلبه ی قلبم بی تو رو نیر نیسـت

***

یادت باشه عاشقتم شــــــــب و روز

یادت باشه سوختم و دل نســــــــوز

سیّده را تنها سپردی به غــــــــــم

جامه ی عشقت با کفن تو نـــدوز

***

تو می دونی تمامِ دنیای منــــــه

فرشته ی دل پاک و زیبای منــه

شبا بیا به خوابش ای رهگــذر

ماهِ و ستاره در نمای منــــــه

***

دلت می دونه سال ها من مریضــــم

روزِ چهلمت بیام اشک بریـــــزم

باز مانده ها تسلیت و طول عمر

خدا کنه در شادیها دل بخیـزم

***

خدا حافظ سلامم از راهـــــی دور

می بینمت یه روزی در راه گــور

دلم پره از نم نم های بـــــارون

آماده بارم منتظر سوی نــــــــور

***

تقدیم به روح مرحوم اسماعیل معتمـــــــــــدی

به مناسبت چهلمین روز وفاتش و تسلـــــــیت

به باز ماندگان این خانواده مطهر و معصوم

جاسم ثعلبی (حسّانـــــــی) 08/12/1391

 

 

 





:: برچسب‌ها:
تسلیّت (آقابابا) نوحه ,
:: بازدید از این مطلب : 1634
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : سه شنبه 8 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی